24 אפריל 2024 ט"ז ניסן תשפ"ד
מעודכן לתאריך  22.07.2015 
מעודכן לתאריך  22.07.2015 

הנחות במכבי למשפחות מרובות ילדים

מהיום משפחות מרובות ילדים החברות במכבי נהנות מהנחות בעבור שירותים בהשתתפות עצמית.

מהיום משפחות מרובות ילדים עד גיל 18 החברות במכבי נהנות מהנחות בעבור שירותים בהשתתפות עצמית.
ההנחה תינתן החל מהולדתו של הילד הרביעי במשפחה, ותינתן באופן אוטומטי בסניפי מכבי.
להלן פירוט ההנחה:
50% הנחה בטיפולים הניתנים במסגרת הסל הבסיסי במכון להתפתחות הילד:

50% הנחה במגוון בסדנאות של מכבי המוצעות במסגרת סל הבריאות ומתקיימות בכל רחבי הארץ ומציעות הדרכה מקצועית במגוון רחב של תחומים.
הקבוצות מתקיימות בהנחיית אנשי המקצוע של מכבי במסגרת של קבוצה מתמשכת וניתן להצטרף אליהן בהרשמה מראש.

סדנאות מכבי המוצעות במסגרת סל הבריאות:

הכנה ללידה: סדנה בת 4 מפגשים של שעתים וחצי להקנות ידע וכלים בהכנה ללידה. הסדנה מועברת על ידי מדריכה מוסמכת להכנה ללידה ומרצים אורחים מתחומים רלוונטים.
הסדנה פתוחה לשני בני זוג או לנשים הרות ביחד עם מלווה. לאיתור סדנה>>

נגיעה בהורות: סדנה בת חמישה מפגשים של שעה וחצי לחיזוק קשר הורה ילד באמצעות מגע. המפגשים כוללים עיסוי תינוקות והנחייה לקידום ההתפתחות והבריאות של התינוק. הורים מתבקשים להביא מגבת, כרית לישיבה ושמן צמחי לביצוע העיסוי.
פתיחת כל סדנה מותנה ברישום מינימום משתתפים.
לאיתור סדנה>>

החייאה: סדנה בת מפגש 1 בן 4 שעות בנושא עזרה ראשונה והחייאה של תינוקות וילדים. הסדנה מיועדת להורים, סבים, סבתות, מטפלים, ועובדי מערכת החינוך.
לאיתור סדנה>>

מכבי קל: סדנה לשינוי אורח החיים, הרגלי אכילה וירידה במשקל. ניתן להצטרף לקבוצה בתחילת כל חודש. הקבוצה בהנחיית דיאטנית קלינית. בקבוצה המשתתפים ילמדו על תזונה נכונה, פירמידת המזון, סוגים שונים של רכיבי תזונה והשלכותיהם על הבריאות ויקבלו כלים להתמודדות עם אכילה מחוץ לבית, אירועים, מצבי לחץ, דרכים לשיפור המוטיבציה לפעילות גופנית ושמירה על ההישגים לאורך זמן.
לאיתור סדנה >>

תכנית לטיפול בילדים עם עודף משקל: טיפול על ידי צוות רב מקצועי לילדים עם עודף משקל ולהוריהם הכולל קבוצות הדרכה להורים (12 מפגשים), קבוצות תזונה לילדים ( 5 מפגשים) ופעילות גופנית פעמיים בשבוע לילדים . משך התכנית 5-6 חודשים. חובה התחייבות לכל תקופת הטיפול ולכל מרכיביה. הרשמה הסופית לתכנית מותנית בראיון אישי של צוות המרפאה.
לאיתור סדנה>>

הפרעת קשב ADHD: קבוצה להורים לילדים בני 7 עד 12 שנים המאובחנים עם הפרעת קשב וריכוז (ADHD) שניתנה על ידי רופא נוירולוג, רופא במכון להתפתחות הילד פסיכיאטר או רופא קשב. הקבוצה בעלת 8 מפגשים של שעה וחצי אחת לשבוע.
לאיתור סדנה>>

גמילה מעישון:
סדנה בת 8 מפגשים למתן כלים ותמיכה קבוצתית לגמילה מעישון. מנחי הסדנאות עברו הכשרה מיוחדת בנושא גמילה מעישון.
לאיתור סדנה>>



לרשימת הסדנאות המלאה>>