מכבי משפרת את שירותיה כדי שלכם יהיה יותר קל, נוח ופשוט. ניתן לזמן ולבטל תורים לעובדים הסוציאליים במכבי באמצעות מוקד מכבי הטלפוני 3555*.
ניתן לזמן תורים באמצעות המוקד במקרים הבאים:
- ביקור ראשון או חוזר – עבור החבר
- ביקור רגיל עבור מטפל עיקרי (בן\בת זוג, ילדיו או הוריו של החבר)
- ביקור טלפוני – עבור החבר ועבור מטפל עיקרי שהינו חבר מכבי
במקרים הבאים יש לקבוע תור דרך המרכז הרפואי ולא דרך מוקד מכבי ללא הפסקה:
- ביקור בית – עבור החבר
- ביקור טלפוני – עבור מטפל עיקרי שאינו חבר מכבי אשר מטפל בחבר מכבי.
- ביקור רגיל או טלפוני במקרים דחופים.
- ביקור רגיל - עבור חברים הנוכחים בסניף ולא קבעו תור.
- ביקורים דחופים.
הנחיות ומידע
- זימון תורים יתבצע בהתאם למרכז הרפואי שאליו משויך החבר .
- במקרים בהם מטפל עיקרי שהינו חבר מכבי מתקשה להגיע אל הסניף שאליו משויך בן משפחתו, ניתן לקבוע את התור לפי המרכז הרפואי שאליו משויך המטפל.
- לקביעת תור ביישוב השונה מזה שאליו משויך החבר , למשל, במקרה שהחבר מתגורר ביישוב אחר, יש לפנות למרכז הרפואי שאליו משויך החבר.
- בביקור ראשון מומלץ להביא הפנייה, סיכומי מחלה, סיכומי אשפוז או כל מסמך אחר הקשור לבקשה.