באר שבע
שירותים מותאמים לאנשים עם מוגבלות בשמיעה ודיבור
מידע על כל שירותי מכבי המותאמים לחברים עם מוגבלות בשמיעה ודיבור, דרכים ליצירת קשר עם מרכזים רפואיים וטופס פנייה מקוון לבירור מידע ולכל שאלה.
- כדי ליהנות משירותים המותאמים לאנשים עם מוגבלות בשמיעה, צריכה להיות רשומה לכם הערה בדבר מוגבלות בשמיעה.
- אם יש לכם ילדים קטינים, באופן אוטומטי יירשם במכבי כי יש לתקשר עם הוריהם באופן מותאם למוגבלות בשמיעה של ההורה.
איך מקבלים קוד למוגבלות בשמיעה ודיבור
- באפליקציית מכבי ובאתר מכבי Online
אחרי הזדהות, יש להיכנס להגדרות > עדכון פרטים וססמה > סימון נגישות - מתקשרים למרכז הרפואי בדוא"ל ומבקשים להירשם לשירות. לאיתור מרכז רפואי >>
- ניגשים למשרד המרכז הרפואי ומבקשים להירשם לשירות.
לאיתור מרכז רפואי>>
תרגום מרחוק לשפת הסימנים
חברים עם מוגבלות בשמיעה, חברים חירשים ובני משפחותיהם רשאים להיעזר בטלפונים חכמים באישור בד"ץ, כגון הדרן, נתיב, דלתא.
הגעתם למרכז הרפואי או צריכים לתקשר עם מוקד אחיות/מוקד מכבי ללא הפסקה ?
לצורך תקשורת ברורה ונוחה, תוכלו להיעזר במוקד התרגום לשפת הסימנים של משרד הבריאות, בזמן אמת במהלך המפגש.
השיחה תתנהל בוידאו בינכם לבין המתרגם ותתורגם לקול לטובת נותן השירות.
השירות ניתן רק באמצעות טלפון חכם.
כניסה לשיחה עם מתורגמן או מתורגמנית לשפת הסימנים
- הכניסה לקישור אינה מצריכה הורדת יישומון (אפליקציה)
- לאחר לחיצה על הקישור, יש לאשר תנאי שימוש ולהמתין לעליית מתורגמן לשפת הסימנים לשיחה אינטראקטיבית
- שעות הפעילות: ימים א׳-ה׳ בין השעות 08:00-20:00 וימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-13:00
- למידע נוסף באתר משרד הבריאות לחצו כאן
תקשורת כתובה עם נותני שירות במכבי
חברי מכבי עם מוגבלות בשמיעה זכאים לשירותים מיוחדים:
- פנייה לרופאים בכתב ללא הגבלה על מספר הפניות, דרך האזור האישי במכבי Online באמצעות שירות בקשות מרופא
- תקשורת עם נותני השירות במכבי באמצעים כתובים, כגון מסרונים, דואר אלקטרוני או צ'אט עם נציג שירות דרך אתר האונליין
- קבלת הודעות על ילדיכם הקטינים באמצעים כתובים בלבד
תזכורות ועדכונים
באפשרותכם לקבל תזכורות אודות תורים, תוצאות בדיקות ושירותים נוספים באמצעות מסרונים ודואר אלקטרוני, ולהימנע מקבלת תזכורות קוליות. לשם כך, יש להיכנס לאזור האישי באתר מכבי Online , להזדהות >> הגדרות >> ניהול הרשאות >> ולהגדיר בסעיף "בחירת הודעות ועדכונים שלי" את אופן קבלת ההודעות בהתאם להעדפתכם.
עיר |
מייל מרכז רפואי |
פקס |
---|---|---|
באר שבע |
מר"ן באר שבע B7_shema@mac.org.il |
08-6232895 |
בני ברק |
בני ברק Bnebrak_audio@mac.org.il |
076-889322 |
חיפה |
גרנד קניון ckpost-shmia@mac.org.il |
073-2284329 |
ירושלים |
קריית יובל kyovelmachon@mac.org.il |
|
כרמיאל |
כרמיאל Carmiel-misrad@mac.org.il |
073-2138747 |
מודיעין |
מודיעין modiinshmia@mac.org.il |
076-8893608 |
נצרת |
073-2284310 |
|
נתניה |
קריית השרון mailnetanyahearing@mac.org.il |
076-8893085 |
ראשון לציון |
מרכז המכונים Machon_ri@mac.org.il |
073-2284410 |
תל אביב - יפו |
מרכז המכונים מכבי השלום Hashalom_6floor@mac.org.il |
03-7178220 |
צ'ט עם מוקד מכבי ללא הפסקה
אפשר להתכתב בצ'אט עם נציג בימי א'-ה', מ-08:00 עד 20:00. כניסה לצ'אט במכבי Online>
זימון תור למרפאת בריאות הנפש
שירות זה מיועד לאנשים עם מוגבלות בשמיעה - רק לצורך זימון תור.
מחוז צפון
עיר |
כתובת המרפאה |
דואר אלקטרוני |
---|---|---|
גרנד קניון חיפה (ילדים ונוער) |
גולן שמחה 54 |
|
חיפה הדר (מבוגרים) |
הרצל 73 |
|
יוקנעם עלית (ילדים ונוער) |
שד' יצחק רבין 9 |
|
כרמיאל (מבוגרים) |
השושנים 128 |
|
נהריה (ילדים ונוער) |
אחד העם 8 |
|
נוף הגליל (מבוגרים) |
מעלה יצחק 14 |
|
צפת (מבוגרים) |
ארלוזורוב 52 |
|
קריית שמונה (מבוגרים) |
שד' תל חי 93 |
|
קריית מוצקין (מבוגרים) |
שד' גושן משה 3 |
|
קרית ביאליק |
סיתוונית 6 |
Zfn_br-nf-ch@mac.org.il |
קרית אתא (מבוגרים) |
העצמאות 61 |
|
רמת ישי (מבוגרים) |
מעלה הרדוף 32 |
|
עיר
קרית ביאליק
(ילדים ונוער)
כתובת המרפאה
סיתוונית 6
דואר אלקטרוני
Zfn_br-nf-ch@mac.org.il
מחוז השרון
עיר |
כתובת המרפאה |
דואר אלקטרוני |
---|---|---|
הרצליה (מבוגרים) |
השרון 7 |
|
הוד השרון (ילדים ונוער) |
הבנים 14 |
|
הוד השרון (הפרעות אכילה) |
הבנים 14 |
|
נתניה (ילדים ונוער) |
שדרות בנימין 21 |
|
נתניה (הפרעות אכילה) |
שדרות טום לנטוס 26 |
|
רעננה (מבוגרים) |
אחוזה 124 |
|
כפר יונה (מבוגרים) |
רחוב שרת 6 |
|
מחוז מרכז
עיר |
כתובת המרפאה |
דואר אלקטרוני |
---|---|---|
תל אביב-יפו |
השל"ה 7 |
|
תל אביב-יפו - התקווה |
דרך ההגנה 41 |
|
תל אביב-יפו - השלום |
אלון יגאל 96 |
|
רמת גן |
אורה 4 |
|
גבעתיים |
עמישב 45 |
|
מחוז ירושלים והשפלה
עיר |
כתובת המרפאה |
דואר אלקטרוני |
---|---|---|
ירושלים - רוטר |
אגריפס 42 |
|
ירושלים - פסגת זאב |
תורן חיים 45 |
|
מודיעין-מכבים-רעות |
עמק דותן 53 |
|
ראשון לציון |
שרירא שמואל 3 |
|
חולון |
גאולים 43 |
עיר |
כתובת המרפאה |
דואר אלקטרוני |
---|---|---|
אשדוד רובע ב' (מבוגרים) |
קבוץ גלויות 1 |
|
אשדוד רובע ב' (ילדים ונוער) |
קבוץ גלויות 1 |
|
אשדוד (הפרעות אכילה) |
קיבוץ גלויות 1 |
|
באר שבע (ילדים ונוער) |
הרב הרצוג 2 |
|
באר שבע (הפרעות אכילה) |
התקווה 4 |
|
רחובות (ילדים ונוער) |
שושן אריה 1 |
|
רחובות (מבוגרים) |
אריה שושן 1 |
|
הזמנת רופא הביתה באמצעות מסרון
חברים עם מוגבלות בשמיעה יכולים להזמין רופא הביתה באמצעות מסרון. ראו הנחיות בסעיף מה עליך לעשות >>
נתב נגיש במוקד הטלפוני
לרשות חברי מכבי עומד המוקד הטלפוני "מכבי ללא הפסקה", שבו ניתן מענה קולי בשפה פשוטה ובקצב דיבור איטי וברור, ללא מוסיקת רקע. המוקד פעיל בכל שעות היממה לצורך זימון וביטול תורים ולקבלת מידע בשלל נושאים, בטלפון 3555* או 1700-50-53-53.
טיפים לקבלת טיפול רפואי טוב
- רוצה לבקר אצל רופא או מטפל חדש? לפני זימון התור מומלץ ליצור קשר עם המרפאה ולוודא כי לרופא או המטפל שאליו תגיע יש ניסיון בטיפול באנשים עם מוגבלות כמו שלך.
- רצוי לבדוק אם יש אפשרות להאריך את זמן המפגש עם הרופא, במקרה שיש לך מוגבלות בשמיעה או בדיבור או קושי שמצריך זמן נוסף.
- לפני הביקור כדאי ליצור קשר עם המרכז הרפואי, המכון או המרפאה על מנת לברר אילו התאמות ועזרי נגישות קיימים במקום.
- מומלץ להגיע לטיפול עם חבר או מלווה שיכול לסייע לך ולשמש עבורך מקור תמיכה.
- אפשר לבקש מהמלווה לרשום הערות שנאמרו במהלך הפגישה, כדי לעזור לך לזכור פרטים חשובים.
- חשוב לוודא שהמטפל יודע שהמלווה אינו אפוטרופוס שלך וכל התקשורת צריכה להיות מופנית אליך.
- רצוי לבקש מהמלווה להיכנס לחדר הבדיקה עמך. אם המלווה התבקש לעזוב את החדר, אפשר לשאול מה הסיבה לכך
- אם יש לך צורך בעזרה במעבר למיטת הבדיקה או בהסרת בגדים, כדאי לשאול אם המלווה רשאי לעזור לך או אם קיים נוהל אחר לסיוע.
- חשוב לבקש הסבר ברור ומובן לטיפול. אם ההסבר שניתן בעל פה אינו ברור, אפשר לבקש מהמטפל לצייר תמונה או לספק לך הסבר מובן בכתב.
חלק מהטיפים נלקחו מתוך הנחיות שפורסמו על ידי הארגון העולמי למוגבלויות (WID) ב-2011
Training Tools for Health Care Providers, Disabled and Advocates on Culturally Competent Care and Compliance with Disability Law - published 2011
יש לכם שאלה? פנו אלינו
יש לכם שאלה או צריכים עזרה בנוגע למוגבלויות בשמיעה ובדיבור? פנו אלינו
لديكم سؤال او تحتاجون لمساعده بخصوص مشكله بالسمع او النطق? توجهوا الينا
טופס פניה לאנשים עם מוגבלות בשמיעה ובדיבור