מי זכאי?
חולים הזקוקים לסיוע נשימתי וקיבלו הפנייה מרופא/ת ריאות או הופנו ע"י אחות הקשר של מכבי (אחות קש"ב) בבית החולים.
מה הזכאות?
חבילת טיפול הכוללת:
- מכשיר תומך חיים (מכונת הנשמה) או מכשיר תומך נשימה (BPAP בלבד)
- ציוד מתכלה הנחוץ לטיפול
- תיקונים וטיפולים שוטפים
- מעקב רפואי במידת הצורך
הרכב החבילה הסופי ייקבע על ידי אחים ואחיות רכזי מונשמים במחוז.
כמה זה עולה?
- חבילת מכשיר תומך חיים - יינתן פטור מהשתתפות עצמית
- חבילת מכשיר תומך נשימה - השתתפות עצמית חודשית משתנה בהתאם לסוג המכשיר ויכולה להגיע עד 40 ₪
מה עליך לעשות?
- לקבל המלצה למכשיר BPAP מרופא/ת משפחה או ריאות במכבי או הפניה מרופא/ת ריאות בבית חולים.
- אם קיבלת המלצה למכשיר, יש צורך בהתאמת המכשיר כולל הפרמטרים והמסכה - ההתאמה נעשית בבית חולים או במכון שינה בקהילה.
- לאחר התאמת המכשיר, יש להעביר למכבי את טופס ההמלצה המלא (כולל כל הפרמטרים ופרטי המסכה) דרך אתר מכבי online, אפליקציית מכבי או המשרד במרכז הרפואי.
- אחות מתאמת בתחום תיצור איתך קשר תוך 7 ימי עבודה ממועד פנייתך כדי לתאם לך את חבילת הטיפול המתאימה. לאחר מכן האחות תתאם מול הספק את אספקת השירות. אם לא יצרו איתך קשר תוך 7 ימי עבודה מיום שליחת הפנייה למכבי, יש לפנות למשרד במרכז הרפואי.
- הספק ייצור איתך קשר לתיאום הגעה.
- כשהמכשיר יימסר לך בביתך, עליך להעביר לספק את סכום ההשתתפות העצמית וצ'ק פיקדון על סך 5,000 ₪.
טיפול בתקלות
במקרה של תקלה טכנית במכשיר או בעיות אחרות, עליך לפנות ישירות אל ספק השירות:
- קלינטיקה
טלפון: 1599-555-200
פקס: 04-8810278
המוקד זמין 24/7, במידת הצורך מעבירים פנייה לגורם הרלוונטי.
- מדיקויפ
לחברים שהחלו טיפול בחבילת BPAP עד תאריך 01.03.2022
בשעות הפעילות (08:00-17:00): 04-8201277
טלפון לאחר שעות הפעילות: 054-5990187
מייל: office@novohealth.co.il
- חברת לוונשטיין – ויינמן מדיקל ישראל בע"מ
טלפון: 08-9157877
פקס: 08-6219353
מייל: office4@icpap.co.il
מה עוד כדאי לדעת?
- בעלי אבטחת הכנסה ישלמו השתתפות עצמית בגובה של 50% מההשתתפות העצמית עבור חבילה הכוללת מכשיר תומך נשימה.