מוקד אחיות לייעוץ טלפוני 24/7

מכבי מפעילה מוקד אחיות טלפוני הזמין 24/7 ומספק שירותי מידע, ייעוץ והכוונה בנושאים רפואיים. חברי מכבי יכולים לפנות למוקד האחיות בכל שאלה או בעיה רפואית.

עדכון אחרון: 17.6.24

  • כלול

    מכבי שלי

  • כלול

    מכבי זהב

  • כלול

    מכבי כסף

  • כלול

    הסל הבסיסי

תנאי הזכאות מושפעים מ:

סוגי תוכניות הביטוח

מה הזכאות?

שיחה טלפונית עם אחיות בעלות הסמכה מקצועית לקבלת מידע, יעוץ והכוונה בנושאים רפואיים.

 

    • השירות ניתן בשפה העברית
    • השירות ניתן בכל ימות השבוע, 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה
    • במקרה הצורך ובהתאם לשיקול דעת מקצועי של האחות, ניתן להפנות להמשך שיחה עם רופא/ת משפחה או רופא/ת ילדים בשעות פעילות הרופאים. 

כמה זה עולה?

ללא עלות.

איפה ניתן השירות?

במוקד הטלפוני של מכבי - מכבי ללא הפסקה, בטלפון: 3555*

(יש להקיש 1 לשפה העברית, ולאחר מכן 4 ולעקוב אחר ההנחיות).

מה עליך לעשות?

יש להתקשר למוקד מכבי ללא הפסקה בטלפון 3555*

 

במהלך השיחה עם האחות יבוצע תשאול להערכת מצבכם הרפואי, ובהתאם לדחיפות תמליץ האחות על המענה רפואי המיטבי עבורכם, במסגרת סמכויותיה. 

חשוב לדעת

    • מוקד היעוץ פועל 7 ימים בשבוע, בכל שעות היממה
    • המוקד הוא לייעוץ רפואי, ואינו מוקד חירום
    • הפנייה לרופא/ת משפחה או לרופא/ת ילדים בהתאם לשיקול דעת האחות ובשעות פעילות הרופאים:
      • רופא/ת משפחה: משעה 08:00 בבוקר עד 22:00 בלילה 
      • רופא/ת ילדים: בימים א-ה משעה 17:00 עד שעה 01:00, בימי שישי משעה 08:00 עד 02:00, בשבת משעה 07:00 עד 02:00. 

מצבים שאינם מתאימים לפנייה להתייעצות עם אחיות המוקד:

 

מקרים שבהם יש לפנות לרופא/ה המטפל/ת

 

    • מתן תשובות ו/או פענוח בדיקות רפואיות או בדיקות מעבדה
    • בקשות להפניות לטיפולים (כולל טיפול IV), בדיקות, מכונים, חיסונים
    • תרופות - אישורי תרופות, הדרכה על תרופות, הנפקה או חידוש מרשם

 

מצבים שבהם יש לפנות לנציג המידע או זימון תורים במוקד הטלפוני

 

    • בקשה לקביעת תור או שינוי מועד תור בכל התחומים
    • בירור שעות פעילות של מוקדים, מרכזי יום ומרפאות
    • בקשה למידע על הכנות מיוחדות לקראת בדיקות
    • הסבר על תהליך קבלת התחייבות בדיעבד למיון
    • חיסוני מטיילים
    • מעקב הריון עודף
    • בירור זכאויות שונות
    • תקלה באפקליציה של מכבי - אם לא מצליחים לשלוח הודעה לרופא/ה או מבקשים ליצור קשר עם רופא/ה
    • חיסון אדמת לנשים בהריון
    • קביעת תור למוניטור עוברי

 

מקרים שבהם יש לפנות למרכז הרפואי בשעות הפעילות

 

    • בירור על קבלת טיפול בבית - בדיקות דם, חבישה, זריקות
    • בקשה לשוחח עם אחות מהמרכז הרפואי 

עוד ערוצים להתייעצות רפואית

מכבי מפעילה מגוון ערוצי פנייה בנושאים רפואיים לשירותך. חלקם כרוכים בהשתתפות עצמית: