נציבות פניות הציבור במכבי לשירותכם

אנו עושים כמיטב יכולתנו להשיב לפנייתך בתוך 14 ימי עבודה.

במקרים דחופים ניתן לפנות למרכזים הרפואיים

או למוקד מכבי ללא הפסקה בטלפון 3555* או 1-700-50-53-53

חשוב לדעת

    • במידת הצורך מומלץ לצרף חומר רפואי שיסייע בבירור הפנייה
    • עמותות, עו"ד וכל מי שפונה לא עבור עצמו חייב לצרף לפנייתו ויתור על סודיות רפואית וייפוי כח  
    • פניות/ תלונות מועברות לבירור הגורמים המקצועיים. תשובה לפונה תישלח על ידי הגורם האחראי לנושא התלונה
נושא הפנייה
פירוט הפנייה

0/3400

הוספת קבצים
אפשר להעלות קבצים מסוג – txt, pdf, jpg, gif, doc, docx
הוספת קבצים
עבור מי הפנייה?


פרטי האדם שבשמו אתם פונים
פרטי הפונה
פרטים ליצירת קשר