לקיחת מספר תור מראש לשירותי משרד, מעבדה ובית מרקחת
שירות MyVisit
לקיחת מספר לתור לשירותי משרד או מעבדה. התור נשמר לשעה.
איך זה עובד?
- כדי להנות מהשירות, נדרש באופן חד פעמי להוריד את אפליקציית MyVisit מחנות האפליקציות (נדרש לאשר גישה לשירותי מיקום ולאמת את מספר הטלפון).
- תפעול התור נעשה דרך האפליקציית MyVisit אין צורך להעביר כרטיס בעמדת התור לי בכניסה למרכז הרפואי או לבית מרקחת מכבי פארם.
על מנת לקחת מספר לתור:
1. באפליקציית MyVisit בוחרים במכבי שירותי בריאות מבין ספקי השירות.
2. מזדהים באמצעות מספר תעודת זהות ותאריך לידה
3. בוחרים סוג שירות (מעבדה או משרד)
4. המערכת תציג מרכזים רפואיים רלונטיים לסוג השירות המבוקש בטווח של 15 ק"מ ממיקומך. יש לבחור את המרכז הרפואי או בית מרקחת שנוח לך.
5. "לוקחים מספר" - מאשרים הגעה בשעות הפעילות, ומקבלים מספר שנשמר למשך 60 דקות.
6. עם ההגעה למרכז הרפואי או לבית המרקחת, יש לסמן באפליקציה "הגעתי" ולהמתין לתורך. אין צורך בהעברת כרטיס בעמדת התור לי.
תשובות לשאלות נפוצות
האם ניתן לקחת מספר ליותר משירות אחד?
ניתן לקחת מספר אחד לכל שירות שמוצע.
כיצד ניתן לשנות שפה?
היכנסו להגדרות, בחרו "שפה/אזור" ותוכלו לשנות את שפת התפריט.
איך יודעים שהגעתי?
לאחר ההגעה למרכז הרפואי יש ללחוץ על כפתור "הגעתי" באפליקצית MyVisit.
לקחתי מספר ואני רוצה לבטל אותו, מה עושים?
באפשרותך לבטל על ידי לחיצה על "בטל ביקור" באפליקציה.
אני בדרך לסניף ואני בעיכוב, האם ניתן להאריך את זמן ההגעה?
כן, לאחר כ 60 דקות יהיה ניתן להאריך את זמן ההגעה ב 5 דקות נוספות.
הגעתי לסניף והעברתי כרטיס בעמדת תור-לי, מה קורה על המספר שלקחתי באפליקציה?
אין צורך להעביר כרטיס בעמדת התור לי, אלא להמשיך לעקוב התקדמות התור באפליקציית MyVisit. העברת כרטיס בעמדת התור לי, תוציא מספר חדש לשרות ללא קשר למספר התור שקיבלת מראש באפליקציה
איך אני יודע מה כתובת הסניף או איך מגיעים?
באפליקציה יש לחצן מידע וכפתור ניווט לסניף.
מה קורה אם אני מאחר?
המספר עובר וצריך לקחת מספר חדש על ידי העברת כרטיס מכבי בעמדת התור לי בכניסה למרכז הרפואי או דרך אפליקציית MyVisit.