פתיחת מרשמים דיגיטליים
צפייה והדפסה של מרשמים דיגיטליים - מדריך
כדי לצפות במרשמים דיגיטליים ולהדפיס אותם בהצלחה יש להתקין על המחשב את תוכנת Adobe Reader ולהגדיר אותה בהתאם. עקבו אחר ההנחיות וגלו כיצד לפתור בעיות נפוצות
1. התקינו את תוכנת אקרובט רידר
מרשמים דיגיטליים יש לפתוח בתוכנת אקרובט רידר (Acrobat Reader). אם התוכנה לא מותקנת על מחשבכם, ניתן להוריד אותה בחינם מאתר Adobe.
2. פתחו את המרשם הדיגיטלי באתר מכבי Online
לאחר התקנת תוכנת אקרובט רידר, היכנסו לאתר מכבי Online כדי לצפות במרשמים דיגיטליים ולהדפיס אותם.
הנחיות לצפייה במרשם דיגיטלי
התחברו לאתר מכבי Online באמצעות הקלדת שם משתמש וסיסמה.
לחצו על "תקשורת עם הרופא" בסרגל העליון.
בעמוד הבא יופיעו הבקשות האחרונות ששלחתם. אפשר לסנן את התוצאות לפי תאריכים: בחרו תאריך התחלה ותאריך סיום ולחצו על כפתור "הצג" לסיום.
בקשות עם מסמכים מצורפים יסומנו ב- .
לחיצה על האייקון + תפתח חלון שבו יופיע תוכן הבקשה ותשובת הרופא.
אם הרופא צירף מסמכים לבקשה, ניתן לצפות בהם ולהדפיס אותם בלחיצה על הכפתורים "לצפיה" ו"הדפסה".
בפעם הראשונה שבה תפתחו מרשם דיגיטלי על מחשבכם, תופיע על המסך הודעה. לחצו על Accept. לאחר מכן תופיע הודעה נוספת - לחצו על OK:
לאחר האישור יוצג על המסך המרשם עם חתימה דיגיטלית תקינה:
לאחר הדפסת המסמך, ודאו כי החתימה הדיגיטלית מופיעה על הדף המודפס, בשדה "חתימת הרופא".
תשובות לשאלות נפוצות
לחצתי על הקובץ במכבי Online אבל המרשם הדיגיטלי לא נפתח. מה לעשות?
כאשר לוחצים על קובץ מרשם דיגיטלי באתר מכבי online אמור להיפתח חלון דפדפן חדש. לפעמים הדפדפן חוסם חלונות קופצים ומונע מהחלון הזה להופיע.
נסו להיכנס להגדרות הדפדפן ולבטל את חסימת החלונות הקופצים או להסיר את אתר מכבי online מרשימת האתרים שבהם נחסמים חלונות קופצים.
בדפדפן גוגל כרום (Chrome)
- היכנסו לתפריט הדפדפן ובחרו ב"הגדרות"
- תחת הגדרות "פרטיות" לחצו על "הגדרות תוכן"
- סמנו את האפשרות "אפשר לכל האתרים להציג חלונות קופצים"
- לסיום לחצו על "אישור"
אם פתרון זה עובד וברצונכם להחזיר את חסימת החלונות הקופצים ולבטל את החסימה עבור אתר מכבי online בלבד:
- החזירו את הסימון "אפשר לכל האתרים להציג חלונות קופצים" שהורד בסעיף 3 לעיל ולחצו על האפשרות "נהל חריגים"
- הזינו את כתובת האתר https://online.maccabi4u.co.il ולחצו על "אפשר"
- לסיום לחצו על "אישור"
בדפדפן אינטרנט אקספלורר (Explorer)
- בתפריט הדפדפן לחצו על "כלים" ולאחר מכן "אפשרויות אינטרנט"
- לחצו על לשונית "פרטיות"
- תחת "חוסם פריטים מוקפצים" הסירו את סימון ה- V משדה "הפעל את חוסם הפריטים המוקפצים"
אם פתרון זה עובד וברצונכם להחזיר את חסימת החלונות הקופצים ולבטל את החסימה עבור אתר מכבי online בלבד:
- החזירו את הסימון שהורד בסעיף 3 לעיל והיכנסו ל"הגדרות" תחת "חוסם פריטים מוקפצים"
- הזינו את כתובת האתר https://online.maccabi4u.co.il ולחצו על "הוסף"
- לסיום לחצו על "סגור" ולאחר מכן "אישור"
- פתחו מחדש את אתר מכבי online
הדפסתי מרשם דיגיטלי מאתר מכבי Online, אבל החתימה לא מופיעה בהדפסה. למה?
- ודאו כי אתם גולשים במכבי Online דרך דפדפן שנתמך על ידי האתר, כמו כרום (Chrome).
- נסו להדפיס את המסמך. לעתים החתימה הדיגיטלית לא מופיעה בקובץ ה-PDF אבל כן מופיעה בהדפסה.
אם הבעיה לא נפתרה, חייגו למוקד מכבי ללא הפסקה 3555* ונציגינו יעזרו לכם לפתור את הבעיה.
לא הצלחתי להתקין את תוכנת אקרובט רידר. מה הבעיה?
יכול להיות שעליכם להוריד גרסה אחרת של תוכנת אקרובט רידר.
- היכנסו לעמוד ההורדה באתר הרשמי של Adobe >
- בחרו את גרסת מערכת ההפעלה שלכם (למשל: Mac OS, Windows 7, Windows 10)
- בחרו שפה.
- להורדה לחצו על Download.
- עקבו אחר ההנחיות להורדה המופיעות על המסך.
למה הלוגו ComSign מופיע בראש הדף ולא בתחתית הדף, כמו במרשם רגיל?
זה תקין. במרשם דיגיטלי, הלוגו ComSign יכול להופיע בראש הדף.